SPRINT

Gratis Dagpas

Gratis Dagpas

Wil je een onze sportschool DeMix een keer ervaren? Dat kan met onze gratis dagpas! Laat je gegevens achter en kom gezellig langs.

In welke faciliteiten heb je interesse?



Groepsfitness Rooster

  • Spinning
  • Hardlopen
  • Zumba
  • Functional Training
  • Pilates
  • Bootcamp
  • En nog veel meer…
BEKIJK HET ROOSTER
Rooster Groepsfitness
Lidmaatschappen

Lidmaatschappen

Ben je klaar om je aan te sluiten bij sportschool DeMix? Ben je klaar voor de volgende stap? Wij kijken er naar uit!

  • Ruim 500 m2 trainingsruimte.
  • Compleet ingericht met topmerk Life Fitness.
  • Functioneel training materiaal. o.a. Kettlebells.
  • Onbeperkt gebruik van cardio en krachtapparatuur.
  • Virtual Spinning groepslessen.
  • Life Fitness circuittraining.
  • Kluisjes aanwezig.
Bekijk onze lidmaatschappen

Contact

DeMIX Fitness & Leefstijl
Merweplein 3, 3432 GN Nieuwegein
030-602 1471  •  [email protected]

Contact
WORD FITTER

WORD SLANK

VERBRAND CALORIEËN

WAT IS SPRINT?

SPRINT is High Intensity Interval Training (HIIT) op de fiets. Het is een intense hard style training. Geen lange ritten, maar 30 minuten HIIT knallen. Omdat de workout kort is, word je uitgedaagd om het maximale uit jezelf te halen. Je boekt snel resultaten met een minimale belasting op de gewrichten. Intensiteitspieken worden afgewisseld met pauzes.

VOOR WIE IS SPRINT?

Je hoeft geen ervaren wielrenner te zijn om met SPRINT te starten, maar een basisconditie is wel handig. Probeer de eerste paar lessen een gevoel te krijgen voor de workout en verhoog later de weerstand. Als je merkt dat je snelheid minder wordt, verlaag dan de weerstand of ga rechtop zitten en rust uit. We raden je aan om twee HIIT workouts per week te doen.

WAT HEB IK NODIG VOOR SPRINT?

>> Goede sportschoenen >> Sportkleding >> Een flesje water en een handdoek

Een flesje water en een handdoek zijn een must tijdens deze les, want er wordt hard gewerkt. Fietsschoenen met SPD systeem passen op onze BodyBike fietsen, maar ook met gewone sportschoenen kun je deelnemen aan deze les. Een fietsbroekje maakt de rit comfortabeler, maar is niet verplicht.

Instagram

MET WELKE GROEPSLESSEN KAN IK RPM HET BESTE COMBINEREN?

We werken bij de indeling van ons rooster met drie hoofdcategorieën; Intensity, Cardio en Body & Mind. RPM valt in de categorie Cardio en kan, afhankelijk van je doel, het beste gecombineerd worden met een les uit een van de andere twee hoofdcategorieën.

RPM & BODYPUMP

 

Een les om je uithoudingsvermogen te vergroten combineren met een full-body workout zoals BODYPUMP is de mooiste combinatie die er is. Word snel fitter en sterker.

Meer over BODYPUMP

RPM & CXWORX

 

Een sterke core is ook belangrijk tijdens de fietslessen. CXworx en Spinning zijn hierdoor een perfecte combinatie.

Meer over CXWORX