demix_simpelste

HET RESERVERINGSSYSTEEM

Trainen bij DeMIX kan uitsluitend met een reservering. Wij dienen op ieder moment een overzicht te hebben van het aantal mensen dat ons komt bezoeken, wie dit zijn en het aantal mensen dat er in ons pand is. We zijn verplicht deze gegevens ten minste 4 weken te bewaren voor het geval er contactonderzoek gedaan moet te worden in het geval van een coronabesmetting.

Hier vertellen we je alle ins en outs over ons reserveringssysteem: MyWellness. 

STAP 1: Download de MyWellness app in de appstore. Je herkent de juiste app aan het zwarte blokje met het gele wolkje zoals de afbeelding.

STAP 2: Maak een account aan. Gebruik hierbij het e-mail adres dat bij onze ledenadministratie bekend is. Onze systemen wisselen deze informatie onderling uit om te controleren of je een actief lidmaatschap hebt.

Wil je liever een ander e-mail adres gebruiken, laat ons dit dan even weten per e-mail of social media. Wij passen je e-mail adres dan aan in onze systemen.

STAP 3: Open de reserveringsagenda en zoek het tijdstip op waarop je wil komen trainen.

STAP 4: Klik op de les/training en kies “reserveren”.

Je krijgt nu een bevestiging te zien dat de les is gereserveerd.

Krijg je de melding “omwille van uw lidmaatschap kunt u deze boeking niet uitvoeren”, dan komt je e-mail adres niet overeen met degenen in ons andere systeem. Neem in dat geval contact met ons op, dan maken we het direct voor je in orde.

DE SPELREGELS

MAXIMAAL AANTAL RESERVERINGEN
Voor zowel fitness als groepslessen geldt op dit moment dat je maximaal 7 actieve reserveringen kunt hebben.

Zodra er een reservering geweest is, kun je direct een nieuwe plaatsen. Je kunt dus een onbeperkt aantal keren per week bij ons trainen, alleen niet meer dan 7 reserveringen vooruit plaatsen. Zie je vlak voor een les of tijdblok nog een beschikbare plek en wil je meedoen? Bel dan even naar de receptie of kom naar de club, dan voegen wij je handmatig toe en kun je bovenop je twee reserveringen ook direct meedoen.

De lessen/trainingen komen 7 dagen van tevoren om 07.00 automatisch in de agenda beschikbaar, je kunt daarom tot maximaal 7 dagen vooruit reserveren.

TRIAGE VIA MYWELLNESS
Wij zijn verplicht om triage uit te voeren voor ieder bezoek dat je aan ons brengt. We doen dit middels een melding die je op je telefoon ontvangt vanuit het reserveringssysteem. Heb je je telefoon en/of de app zo ingesteld dat deze berichten onderdrukt worden, dan willen we je vragen dit opnieuw in te stellen en verantwoordelijkheid te nemen voor het beantwoorden van de triage vragen.

AVG
Onze systemen wisselen onderling informatie uit. Je persoonlijke informatie wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden of gedeeld met derden. Je naam en foto zijn zichtbaar in de app, je past dit eenvoudig zelf aan bij “profiel” – “wijzig profiel” – “privacy – instellingen”.

Het volledige privacybeleid vind je in de app.

TEN SLOTTE
Lukt het reserveren niet? Check dan:
1. Heb ik het e-mailadres gebruikt dat bekend is bij DeMIX? (Onze systemen zijn gekoppeld)
2. Heb ik al een (oud) account? (Dubbele accounts werken niet)
3. Heb ik de juiste app gedownload.
4. Heb ik een actief lidmaatschap?

Lukt het niet? Laat het ons weten, we kijken graag met je mee.
Tot snel!